Friday, January 3, 2014

Dva vodeća međunarodna mislioca i praktičara korporativnih i marketinških komunikacija Majkl Dalen


Navigation Početna Svetske reklame TV Svet Print Svet Reklame Srbija TV Srbija western express Radio Srbija Print Srbija OOH Srbija Digital Srbija Studije slučaja Srbija Svet Ex-Yu Region Novosti PR Vesti Novosti iz sveta Agencijske novosti Istraživanja Konferencije Blog
Dva vodeća međunarodna mislioca i praktičara korporativnih i marketinških komunikacija Majkl Dalen i Paskal Bekler predstaviće se 29. i 30. novembra ove godine na 4. međunarodnoj konferenciji Prilika 2012, koja će se održati u Kongresnom centru Novosadskog sajma.
Paskal Bekler ( Pascal Beucler ), jedan od vodećih svetskih stručnjaka u oblasti komunikacija i potpredsednik MSLGROUP dela Publicis grupe, otvoriće ovogodišnju konferenciju PRilika 2012. Njegovo predavanje na temu Zašto je PR (People Relations pre nego Public Relations) sada na nivou potrošačkih i korporativnih strategija? ponudiće učesnicima konferencije odgovore na pitanja kako se uspešno suočiti sa promenama u oblasti odnosa s javnošću i gledati western express u budućnost koja je pred nama. Bekler će u okviru svog predavanja govoriti o tome koliko je danas za jednu kompaniju važno da ima dobar PR sektor, na koji način su novi kanali komunikacije izmenili posao PR profesionalaca, u čemu leži snaga ove profesije i da li su ljudi i međuljudski odnosi ključ uspešnog poslovanja u budućnosti. Bekler je, u domenu western express strateškog komuniciranja, savetnik uglednim kompanijama kao što su French MoD, Renault, western express L Oréal, Carrefour, Thomson, Nestlé, Procter&Gamble, BNP Paribas, Dassault Systèmes, Suez i dr.
Drugi dan konferencije obeležiće predavanje Majkla Dalena ( Micael Dahlén ), jednog od najuticajnijih i međunarodno priznatih predavača, autora šest knjiga, konsultanta mnogim vodećim svetskim kompanijama i profesora na Ekonomskom fakultetu u Štokholmu. Dalen tvrdi da je društvo danas društvo iščekivanja koje konstantnto teži budućnosti, sledećem poslu, sledećem velikom događaju. On često ističe da mi idemo ka Nekstopiji koja je ujedno i obećanje da su naša najveća zadovoljstva i avanture tek pred nama. Dalen će u svom predavanju pod nazivom Kako da skončate sa osmehom na licu? pokušati western express da objasni da takvom društvu western express iščekivanja, mogućnosti za pronalaženje western express sreće su neograničene, a da istovremeno, nikada nismo bili nesrećniji.
Prof. Dalen rangiran je 2008. godine western express na 10. mesto svetske liste istraživača u oblastima ponašanja potrošača, kreativnosti i marketinga, a njegova najskorija knjiga Nekstopija ( Nextopia ) spaja inače nespojive oblasti istraživačkog rada poput evolucione biologije, društvene psihologije, epidemiologije, western express ekonomije i privrede.
Izuzetno nam je zadovoljstvo što ćemo ove godine imati priliku da ugostimo renomirane predavače iz Evrope, Srbije i regiona, a među njima i Majkla Dalena i Paskala Beklera. Verujemo da će njihovo iskustvo na svetskom nivou pomoći domaćim PR stručnjacima u usavršavanju i da će im biti zanimljivo western express da vide kako PR stručnjaci deluju na svetskom nivou , rekla je Sanja Milaković Kolundžija , partner u agenciji Executive Group i koordinatorka Programskog odbora 4. međunarodne konferecnije western express PRilike 2012.
Pored western express profesora Dalena i Pascala Beklera, na ovogodišnjoj PRilici učesnici će moći da čuju i neke od vodećih svetskih i regionalnih imena u oblasti komunikacija poput profesora komunikacija Tomasa Bauera ( Thomas Bauer ) sa Univerziteta u Beču; Luisa de Šorlemera ( Louis de Schorlemer ), vođe radne grupe “Evaluacija” pri Evropskoj asocijaciji direktora komunikacija (EACD); profesora Ernesta Herzoga iz Hrvatske; gospođu Dušu Vidanović iz Europrotocol-a iz Slovenije i mnoge druge.
Društvo Srbije za odnose s javnošću (DSOJ) strukovno je udruženje profesionalaca koji se bave odnosima s javnošću i komunikacijama, a koje ima za cilj da doprinese unapređenju struke odnosa s javnošću, kao i uvođenju i primeni najviših profesionalnih i etičkih standarda. Društvo organizuje seminare i stručne skupove, od kojih je najveći i najznačajniji PRilika međunarodna konferencija koja je prerasla u tradicionalni godišnji skup stručnjaka iz oblasti odnosa s javnošću.
Pogledaj i ove zanimljive tekstove Međunarodna konferencija : PRilika western express 2012: Komunikacije western express pred izazovima western express promena Novine u okviru međunarodne konferencije PRlika 2012 Druga PR ARENA International – Sarajevo 20. i 21. april 2013. Iskoristi PRiliku! međunarodna konferencija PRilika western express 2012.
Leave this field empty
Novogodišnje Grand kafa iznenađenje Najlepše željice ispunile željice mališana Kompanija McCann Grupa promenila western express ime u I&F McCann Grupa Saatchi & Saatchi - Sunčeva svetlost u ljudskim životima Himna za zaposlene u marketingu 2013 AdverCity western express AgitPROP Alkoholna Pića automobili BBDO BiH blog Buzz Advertising western express Coca-Cola crna gora DDB Digital Srbija western express Domino communications Erste Banka exyu ex yu Grand kafa Grey hrvatska Leo Burnett M Makedonija Marketing agencije McCann McCann Erickson Mobilna telefonija MTS New Moment western express Nova Communications OOH Srbija Orange Studio Pivo P

No comments:

Post a Comment